לוגו פארמה שאול
איקון משלוחים  משלוח חינם בקניה מעל 190 ₪ איקון טלפון  שירות לקוחות ותמיכה - 02-9914393 אייקון התחברות   התחבר | משתמש חדש  |  אורח/ת
איקון סל קניות   0 מוצרים לקופה

מדיניות השירות – אספקת תכשירי מרשם ואביזרים רפואיים                        

 

 

אנו מברכים אתכם על הצטרפותכם לשירות משלוח תרופות עד הבית של בית המרקחת פארמה שאול (להלן: ״החברה״) אשר מנהל כולו בתוך ערוץ. הווצאפ שלנו (להלן: ״הערוץ״).

 

השירות מתחיל כבר מרגע כניסתכם לערוץ:

 

בית מרקחת דיגיטלי 

השירות שלנו עובד באופן פשוט ויעיל: אתם עושים הזמנתכם בתוך ערוץ הוואצאפ שלנו, בו תוכלו לכתוב את הזמנתכם, לשאול את הרוקחים המקצועיים שלנו שאלות ולהוסיף מוצרי פארמה שונים לעגלת הקניות. המוצרים והתכשירים יגיעו אליכם בתוך מספר שעות מרגע אישור ההזמנה. 

המרשמים מנופקים על ידי רוקחינו המקצועיים בהתאם לחוקים ולתקנות של משרד הבריאות וכל גוף רלוונטי אחר.  תוכלו להנות מייעוץ רוקחי ולקבל מענה מקצועי בכתובת: שפת אמת 4, בית שמש; בטלפון :02-991-4393 ;  בערוץ הוואצאפ שלנו ב 050-656-5808 ובמייל infro@pharmashaul.co.il, בשעות הפעילות : א׳-ה׳ 9:00-14:00,-16:00-19:00

לתשומת ליבכם: השירות אינו כולל תרופות מרשם מרשימת החומרים כפי שמופיעה בפקודת הסמים המסוכנים, ]נוסח חדש], תשל"ג-1973 - *למעט קאנביס רפואי.
בנוסף, תרופות פסיכוטרופיות (כגון: לוריוון, אסיוול וכו..) ידרשו העלאת צילום ת"ז של בעל המרשם לערוץ בהתאם לדרישות משרד הבריאות.

במקרה בו תרופת המרשם המבוקשת אינה זמינה בבית המרקחת בעת ביצוע ההזמנה, הרוקח שלנו יציע לכם תרופה גנרית (באם מדובר בתרופת מרשם) או תרופה חלופית (באם מדובר בתרופות ללא מרשם), אם קיימות, ותוכלו לבחור האם תרצו לרכוש את התרופות אשר הוצעו לכם. 

 

תשאול ויעוץ רוקחי

במהלך ההזמנה יידרש הלקוח לענות על שאלות לצורך הנפקת תרופת המרשם וכן תרופות ללא מרשם. בתום ההזמנה, הרוקח ייצור קשר עם הלקוח לגבי הזמנתו, תשאול וייעוץ רוקחי. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי הזמנה של תכשירי מרשם/תכשירים ללא מרשם שאינם מוצגים  תושלם רק לאחר קבלת ייעוץ רוקחי טלפוני וקבלת תשלום עבור התכשירים. הרוקח המנפק לא ינפק את התרופה עד להשלמת הייעוץ הרוקחי הטלפוני. 

חשוב להדגיש ולומר כי הייעוץ הרוקחי אינו מסיר את אחריותו של המטופל לעיין בעלון המצורף לתרופה, בו נמצא מידע חשוב נוסף לגבי התרופה והטיפול באמצעותה. 

 

מחירים

המחירים של תרופות מרשם יהיו לפי הופעתם במערכת הממוחשבת של בית המרקחת (לדוגמא ירפ״א) וזאת לפי ההסדר הספציפי שיש לבית המרקחת עם קופת החולים. תרופות ללא מרשם יהיו במחיר המומלץ לצרכן. אביזרים רפואיים ומוצרי פארמה, מחירם יהיה כפי שייקבע ע״י בית המרקחת. בכל מקרה, המחירים ימסרו לכם במועד ביצוע התשלום על ידי רוקח או מי מטעמו.

 

משלוח בטמפרטורה מבוקרת ובאישור משרד הבריאות

כל המשלוחים ישונעו במנשאים ואלידיים או רכבים המותאמים להובלת תרופות. בית המרקחת  אישור משרד הבריאות לניפוק והובלת תכשירים רפואיים לבית הלקוח בהתאם לנוהל 128. 

לתשומת ליבכם, כל הזמנה תחויב בדמי משלוח בסך 40 ש"ח, לרבות הזמנות נפרדות של שני לקוחות מעל גיל 18 המתגוררים בכתובת אחת.

 

אזורי הפעילות

עד להודעה נוספת, שירות המשלוחים יינתן ללקוחות בית המרקחת המתגוררים ב ירושלים ומרכז הארץ. . החברה שומרת על זכותה לעדכן מעת לעת את הישובים אליהם יסופק השירות.

 

אותו יום שעות המשלוח יגיע אליכם הביתה 

בכפוף לאמור להלן, המשלוח יגיע אליכם באותו יום ממועד השלמת ההזמנה בהתאם לשעות הפעילות של בית המרקחת המנפק (מלבד שבתות, חגים, ערבי חג).

שימו לב הזמנות שתתקבלנה לאחר השעה 15:00, יחשבו כאילו התקבלו בשעות פתיחת בית המרקחת המנפק ביום העסקים הראשון שלאחר קבלת ההזמנה. 

במידה וחלים שבתות, חגים וערבי חג יעדכן בית המרקחת המנפק את מועד המסירה הקרוב קודם להשלמת ההזמנה.

בעת הזמנת התכשירים באמצעות ערוץ הוואצאפ אשר דרכו ניתן השירות, יהיה עליכם לחתום על טופס יפוי כוח לקבלת תכשירים באמצעות שליח. עליכם להיות בבית כדי לקבל את המשלוח. מטעמי פרטיות ובהתאם לנהלי משרד הבריאות, אך ורק המזמין או מיופה כוחו מעל גיל 18 יוכלו לקבל המשלוח בכפוף להצגת ת"ז. את פרטי מיופה הכח יש להזין כבר בשלב ביצוע ההזמנה בערוץ הוואצאפ.

מסירת תרופת המרשם תעשה על ידי השליח למזמין או למיופה כוחו וכנגד חתימה על אישור קבלת התרופות. 

בהזמנת תרופות פסיכוטרופיות יידרש השליח לצלם את תעודת הזהות של המזמין טרם מסירת התרופות למזמין וזאת באם הצילום של תעודת הזהות לא נשלח לפני כן בערוץ בו ניתן השירות. 

לתשומת ליבכם, היה ולא ניתן יהיה למסור לכם את המשלוח, למעט אם המשלוח אינו ניתן למסירה באשמתנו, אנו נספק לכם את המשלוח במועד אחר שיתואם אתכם. אם זאת, כפי שנאמר, אם אי המסירה נעשה שלא באשמת החברה, הרי שהחברה תאלץ לגבות דמי משלוח פעם נוספת. 

מובהר בזאת כי החברה שומרת לעצמה הזכות להפסיק לזמן מסוים או לצמיתות את שירות המשלוחים המקוון וזאת ללא הודעה מוקדמת. הפסקה מעת לעת של השירות תקבע בהתאם לעומס.

 

פרטיות

חשוב לנו שתדעו שכל המידע המועבר אלינו על ידכם, נשמר על ידנו תחת הנהלים המחמירים ביותר של אבטחת מידע. לפרטים נוספים אנא עיינו במדיניות הפרטיות שלנו. 

 


שירות לקוחות
באם נתקלתם בדבר מה לא ברור, או אם יש לכם שאלה, הערה או הארה או שסתם בא לכם לשוחח, אנא פנו אלינו באחד האופנים הבאים: 02-991-4393

המוקד הטלפוני שלנו יפעל במועדים הבאים: 

בימים א-ה בין השעות 09:00-14:00, 16:00-19:00 , בימי ו' וערבי חג בין השעות 8:30-14:00. לא תתקיים פעילות מוקד בשבתונים ובחגי ישראל.


אמצעי תשלום
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד (אין אפשרות לשלם בהוראת קבע)

 

ביטול והחזרת מוצרים

• כללי

• מטרת הוראות מדיניות זו להציג את התנאים לביטול רכישות של מוצרים אשר נרכשו באמצעות השירות המקוון   של החברה וכן את אופן החזרת המוצרים שנרכשו.

• פעולה באמצעות הערוץ כפופה לתנאים המפורטים בתקנון.

 

• ביטול עסקה

• משתמש שרכש מוצר (להלן: "הרוכש") באמצעות הערוץ מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.

• רוכש יהיה רשאי להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים, חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") ונוהלי משרד הבריאות. ככל שיבוצעו תיקונים בחוק הגנת הצרכן, יחולו תיקונים אלה ויגברו על המפורט להלן. 

• בהתאם לחוק הגנת הצרכן, זכות הביטול תעמוד לרוכש למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר. 

• על אף האמור בסעיף לעיל, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת הנכס או המסמך המסכם את פרטי העסקה. 

למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים אשר חוק הגנת הצרכן ונוהלי משרד הבריאות אוסרים על החזרתם:

)א) טובין פסידים, תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם וקאנביס רפואי

(ב) תוספי תזונה 

(ג) טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה 

(ד) תרכובות מזון לתינוקות ומוצרי מזון 

• רוכש המבקש לבטל את העסקה, נדרש להודיע לחברה על ביטול העסקה של רכישת המוצר ולשם כך ימסור את הפרטים הבאים: שמו המלא, תעודת הזהות, שם המוצר וכן אמצעי התקשרות עימו (להלן: "הודעת הביטול"), וכן להחזיר את המוצר לחברה, כמפורט מטה תחת ״אופן החזרת המוצר ע״י הרוכש״.

 

• בביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה במוצר שסופק למוצר שהוזמן, איחור באספקה או כל הפרה אחרת מצד החברה באספקת המוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום נוסף. לחילופין נתן אפשרות ללקוח לקבל מוצר חלופי במשלוח עד הבית ללא עלות נוספת.

• במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה בהתאם להוראות החוק. עלות ההחזרה של המוצר לחברה לפי סעיף זה תחול על הרוכש ותשולם על ידו.

• החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את נזקה מהרוכש אם המוצר הוחזר בהתאם לסעיף 7 ו-8, כשהוא לא תקין, לא שלם או לאחר שנפגם.

 

 

• אופן החזרת התמורה על ידי החברה

• החזרת התמורה ששולמה עבור המוצר במקרה של ביטול עסקה תהיה בהתאם להוראות החוק, ובכפוף לתנאים הבאים:

א) בהחזרת המוצר יש לציין על גבי האריזה את מספר החשבונית המקורית (מספר החשבונית מופיע בראש החשבונית). 

ב) המוצר הגיע לידי החברה כשהוא שלם, לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורי.

ג) לאחר בדיקת התאמת המוצר להזמנה.

• לאחר קבלת המוצר ובכפוף לאמור בסעיף 1 לעיל (תחת הכותרת ״אופן החזרת התמורה על ידי החברה״), תועבר דרישת זיכוי לחברת האשראי והרוכש יזוכה תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה, וכנגד הצגת חשבונית או פרטי האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה.

החזרת התמורה תיעשה באופן שנעשה בו התשלום. רכישה שבוצעה באמצעות כרטיס אשראי - אם חויב כרטיסו של הצרכן תושב התמורה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי וככל שלא ניתן לזכות את כרטיס האשראי תושב התמורה בהעברה בנקאית.

• מייל אישור החזרה יישלח אל הרוכש עם קבלת הזיכוי.

• התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין. 

 

המשוב שלך חשוב לנו

אנחנו עושים הכל על מנת שהשירות שלנו יהיה מיטבי ולשביעות רצונך, אך לעיתים קורות טעויות טכניות וטעויות אנוש שאינן בשליטתנו. לכן, אנו נשמח אם תיצור איתנו קשר בכל הערה שיש לך בנוגע לשירות שלנו. 

 


אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשירים לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר.
מומלץ להיוועץ עם הרוקח/ת בכל הקשור במטרה ובאופן השימוש. תופעות לוואי. אינטרקציות.
להתייעצות עם רוקח/ת פנה למספר טלפון 02-991-4393 או בדוא״ל info@pharmashaul.co.il
 

מדיניות השירות – אספקת תכשירי מרשם ואביזרים רפואיים                        

 

 

אנו מברכים אתכם על הצטרפותכם לשירות משלוח תרופות עד הבית של בית המרקחת פארמה שאול (להלן: ״החברה״) אשר מנהל כולו בתוך ערוץ. הווצאפ שלנו (להלן: ״הערוץ״).

 

השירות מתחיל כבר מרגע כניסתכם לערוץ:

 

בית מרקחת דיגיטלי 

השירות שלנו עובד באופן פשוט ויעיל: אתם עושים הזמנתכם בתוך ערוץ הוואצאפ שלנו, בו תוכלו לכתוב את הזמנתכם, לשאול את הרוקחים המקצועיים שלנו שאלות ולהוסיף מוצרי פארמה שונים לעגלת הקניות. המוצרים והתכשירים יגיעו אליכם בתוך מספר שעות מרגע אישור ההזמנה. 

המרשמים מנופקים על ידי רוקחינו המקצועיים בהתאם לחוקים ולתקנות של משרד הבריאות וכל גוף רלוונטי אחר.  תוכלו להנות מייעוץ רוקחי ולקבל מענה מקצועי בכתובת: שפת אמת 4, בית שמש; בטלפון :02-991-4393 ;  בערוץ הוואצאפ שלנו ב 050-656-5808 ובמייל infro@pharmashaul.co.il, בשעות הפעילות : א׳-ה׳ 9:00-14:00,-16:00-19:00

לתשומת ליבכם: השירות אינו כולל תרופות מרשם מרשימת החומרים כפי שמופיעה בפקודת הסמים המסוכנים, ]נוסח חדש], תשל"ג-1973 - *למעט קאנביס רפואי.
בנוסף, תרופות פסיכוטרופיות (כגון: לוריוון, אסיוול וכו..) ידרשו העלאת צילום ת"ז של בעל המרשם לערוץ בהתאם לדרישות משרד הבריאות.

במקרה בו תרופת המרשם המבוקשת אינה זמינה בבית המרקחת בעת ביצוע ההזמנה, הרוקח שלנו יציע לכם תרופה גנרית (באם מדובר בתרופת מרשם) או תרופה חלופית (באם מדובר בתרופות ללא מרשם), אם קיימות, ותוכלו לבחור האם תרצו לרכוש את התרופות אשר הוצעו לכם. 

 

תשאול ויעוץ רוקחי

במהלך ההזמנה יידרש הלקוח לענות על שאלות לצורך הנפקת תרופת המרשם וכן תרופות ללא מרשם. בתום ההזמנה, הרוקח ייצור קשר עם הלקוח לגבי הזמנתו, תשאול וייעוץ רוקחי. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי הזמנה של תכשירי מרשם/תכשירים ללא מרשם שאינם מוצגים  תושלם רק לאחר קבלת ייעוץ רוקחי טלפוני וקבלת תשלום עבור התכשירים. הרוקח המנפק לא ינפק את התרופה עד להשלמת הייעוץ הרוקחי הטלפוני. 

חשוב להדגיש ולומר כי הייעוץ הרוקחי אינו מסיר את אחריותו של המטופל לעיין בעלון המצורף לתרופה, בו נמצא מידע חשוב נוסף לגבי התרופה והטיפול באמצעותה. 

 

מחירים

המחירים של תרופות מרשם יהיו לפי הופעתם במערכת הממוחשבת של בית המרקחת (לדוגמא ירפ״א) וזאת לפי ההסדר הספציפי שיש לבית המרקחת עם קופת החולים. תרופות ללא מרשם יהיו במחיר המומלץ לצרכן. אביזרים רפואיים ומוצרי פארמה, מחירם יהיה כפי שייקבע ע״י בית המרקחת. בכל מקרה, המחירים ימסרו לכם במועד ביצוע התשלום על ידי רוקח או מי מטעמו.

 

משלוח בטמפרטורה מבוקרת ובאישור משרד הבריאות

כל המשלוחים ישונעו במנשאים ואלידיים או רכבים המותאמים להובלת תרופות. בית המרקחת  אישור משרד הבריאות לניפוק והובלת תכשירים רפואיים לבית הלקוח בהתאם לנוהל 128. 

לתשומת ליבכם, כל הזמנה תחויב בדמי משלוח בסך 40 ש"ח, לרבות הזמנות נפרדות של שני לקוחות מעל גיל 18 המתגוררים בכתובת אחת.

 

אזורי הפעילות

עד להודעה נוספת, שירות המשלוחים יינתן ללקוחות בית המרקחת המתגוררים ב ירושלים ומרכז הארץ. . החברה שומרת על זכותה לעדכן מעת לעת את הישובים אליהם יסופק השירות.

 

אותו יום שעות המשלוח יגיע אליכם הביתה 

בכפוף לאמור להלן, המשלוח יגיע אליכם באותו יום ממועד השלמת ההזמנה בהתאם לשעות הפעילות של בית המרקחת המנפק (מלבד שבתות, חגים, ערבי חג).

שימו לב הזמנות שתתקבלנה לאחר השעה 15:00, יחשבו כאילו התקבלו בשעות פתיחת בית המרקחת המנפק ביום העסקים הראשון שלאחר קבלת ההזמנה. 

במידה וחלים שבתות, חגים וערבי חג יעדכן בית המרקחת המנפק את מועד המסירה הקרוב קודם להשלמת ההזמנה.

בעת הזמנת התכשירים באמצעות ערוץ הוואצאפ אשר דרכו ניתן השירות, יהיה עליכם לחתום על טופס יפוי כוח לקבלת תכשירים באמצעות שליח. עליכם להיות בבית כדי לקבל את המשלוח. מטעמי פרטיות ובהתאם לנהלי משרד הבריאות, אך ורק המזמין או מיופה כוחו מעל גיל 18 יוכלו לקבל המשלוח בכפוף להצגת ת"ז. את פרטי מיופה הכח יש להזין כבר בשלב ביצוע ההזמנה בערוץ הוואצאפ.

מסירת תרופת המרשם תעשה על ידי השליח למזמין או למיופה כוחו וכנגד חתימה על אישור קבלת התרופות. 

בהזמנת תרופות פסיכוטרופיות יידרש השליח לצלם את תעודת הזהות של המזמין טרם מסירת התרופות למזמין וזאת באם הצילום של תעודת הזהות לא נשלח לפני כן בערוץ בו ניתן השירות. 

לתשומת ליבכם, היה ולא ניתן יהיה למסור לכם את המשלוח, למעט אם המשלוח אינו ניתן למסירה באשמתנו, אנו נספק לכם את המשלוח במועד אחר שיתואם אתכם. אם זאת, כפי שנאמר, אם אי המסירה נעשה שלא באשמת החברה, הרי שהחברה תאלץ לגבות דמי משלוח פעם נוספת. 

מובהר בזאת כי החברה שומרת לעצמה הזכות להפסיק לזמן מסוים או לצמיתות את שירות המשלוחים המקוון וזאת ללא הודעה מוקדמת. הפסקה מעת לעת של השירות תקבע בהתאם לעומס.

 

פרטיות

חשוב לנו שתדעו שכל המידע המועבר אלינו על ידכם, נשמר על ידנו תחת הנהלים המחמירים ביותר של אבטחת מידע. לפרטים נוספים אנא עיינו במדיניות הפרטיות שלנו. 

 


שירות לקוחות
באם נתקלתם בדבר מה לא ברור, או אם יש לכם שאלה, הערה או הארה או שסתם בא לכם לשוחח, אנא פנו אלינו באחד האופנים הבאים: 02-991-4393

המוקד הטלפוני שלנו יפעל במועדים הבאים: 

בימים א-ה בין השעות 09:00-14:00, 16:00-19:00 , בימי ו' וערבי חג בין השעות 8:30-14:00. לא תתקיים פעילות מוקד בשבתונים ובחגי ישראל.


אמצעי תשלום
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד (אין אפשרות לשלם בהוראת קבע)

 

ביטול והחזרת מוצרים

• כללי

• מטרת הוראות מדיניות זו להציג את התנאים לביטול רכישות של מוצרים אשר נרכשו באמצעות השירות המקוון   של החברה וכן את אופן החזרת המוצרים שנרכשו.

• פעולה באמצעות הערוץ כפופה לתנאים המפורטים בתקנון.

 

• ביטול עסקה

• משתמש שרכש מוצר (להלן: "הרוכש") באמצעות הערוץ מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.

• רוכש יהיה רשאי להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים, חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") ונוהלי משרד הבריאות. ככל שיבוצעו תיקונים בחוק הגנת הצרכן, יחולו תיקונים אלה ויגברו על המפורט להלן. 

• בהתאם לחוק הגנת הצרכן, זכות הביטול תעמוד לרוכש למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר. 

• על אף האמור בסעיף לעיל, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת הנכס או המסמך המסכם את פרטי העסקה. 

למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים אשר חוק הגנת הצרכן ונוהלי משרד הבריאות אוסרים על החזרתם:

)א) טובין פסידים, תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם וקאנביס רפואי

(ב) תוספי תזונה 

(ג) טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה 

(ד) תרכובות מזון לתינוקות ומוצרי מזון 

• רוכש המבקש לבטל את העסקה, נדרש להודיע לחברה על ביטול העסקה של רכישת המוצר ולשם כך ימסור את הפרטים הבאים: שמו המלא, תעודת הזהות, שם המוצר וכן אמצעי התקשרות עימו (להלן: "הודעת הביטול"), וכן להחזיר את המוצר לחברה, כמפורט מטה תחת ״אופן החזרת המוצר ע״י הרוכש״.

 

• בביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה במוצר שסופק למוצר שהוזמן, איחור באספקה או כל הפרה אחרת מצד החברה באספקת המוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום נוסף. לחילופין נתן אפשרות ללקוח לקבל מוצר חלופי במשלוח עד הבית ללא עלות נוספת.

• במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה בהתאם להוראות החוק. עלות ההחזרה של המוצר לחברה לפי סעיף זה תחול על הרוכש ותשולם על ידו.

• החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את נזקה מהרוכש אם המוצר הוחזר בהתאם לסעיף 7 ו-8, כשהוא לא תקין, לא שלם או לאחר שנפגם.

 

 

• אופן החזרת התמורה על ידי החברה

• החזרת התמורה ששולמה עבור המוצר במקרה של ביטול עסקה תהיה בהתאם להוראות החוק, ובכפוף לתנאים הבאים:

א) בהחזרת המוצר יש לציין על גבי האריזה את מספר החשבונית המקורית (מספר החשבונית מופיע בראש החשבונית). 

ב) המוצר הגיע לידי החברה כשהוא שלם, לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורי.

ג) לאחר בדיקת התאמת המוצר להזמנה.

• לאחר קבלת המוצר ובכפוף לאמור בסעיף 1 לעיל (תחת הכותרת ״אופן החזרת התמורה על ידי החברה״), תועבר דרישת זיכוי לחברת האשראי והרוכש יזוכה תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה, וכנגד הצגת חשבונית או פרטי האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה.

החזרת התמורה תיעשה באופן שנעשה בו התשלום. רכישה שבוצעה באמצעות כרטיס אשראי - אם חויב כרטיסו של הצרכן תושב התמורה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי וככל שלא ניתן לזכות את כרטיס האשראי תושב התמורה בהעברה בנקאית.

• מייל אישור החזרה יישלח אל הרוכש עם קבלת הזיכוי.

• התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין. 

 

המשוב שלך חשוב לנו

אנחנו עושים הכל על מנת שהשירות שלנו יהיה מיטבי ולשביעות רצונך, אך לעיתים קורות טעויות טכניות וטעויות אנוש שאינן בשליטתנו. לכן, אנו נשמח אם תיצור איתנו קשר בכל הערה שיש לך בנוגע לשירות שלנו. 

 


אין במידע באתר זה תחליף להוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת תכשירים לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר.
מומלץ להיוועץ עם הרוקח/ת בכל הקשור במטרה ובאופן השימוש. תופעות לוואי. אינטרקציות.
להתייעצות עם רוקח/ת פנה למספר טלפון 02-991-4393 או בדוא״ל info@pharmashaul.co.il